604 234 209
535 595 255
sklep@grestia.pl
Postanowienia ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem www.grestia.pl, prowadzony jest przez firmę GRESTIA S.C. z siedzibą w Gdańsku, ul. Dworska 27, 80-506 Gdańsk.
Przedsiębiorstwo działa na podstawie wpisów do ewidencji działalności gospodarczej:
nr 149831 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Gdańsk
oraz
nr 738/2011 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Kraków
NIP: 5842711224
REGON: 221182731
I. Warunki sprzedaży i dostaw
- Sklep internetowy www.grestia.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu.
- Warunkiem realizacji zakupów jest wypełnienia formularza zakupów, akceptacja regulaminu oraz przesłanie zamówienia.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu cen i dostępności towaru – klient zostaje powiadomiony o przyjęciu zamówienia do realizacji poprzez osobny e-mail.
- Realizacja zamówienia jest uwarunkowana dostępnością produktów w magazynie lub u producentów. W przypadku niedostępności części z zamówionego towaru, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji:
(a) częściowa realizacja,
(b) wydłużenie czasu oczekiwania,
(c) anulowanie całości zamówienia. - Po potwierdzeniu cen i dostępności zamówionego towaru, dalsza realizacja jest zależna od wybranego sposobu płatności:
(a) w przypadku zamówień realizowanych za pobraniem - natychmiast
(b) w przypadku płatności przelewem – po zaksięgowaniu na koncie kwoty zamówienia. - Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). Dowód zakupu wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta, po podaniu danych do jej wystawienia.
II. Płatności i transport
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.grestia.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
(a) płatność przy odbiorze – klient płaci za towar na miejscu w sklepie lub należność pobiera kurier
(b) przelew bankowy – standardowy przelew
(c) przekaz pocztowy – przekaz realizowany przez Pocztę Polską - Przelew i przekazy pocztowe należy przekazywać na jedno z poniższych kont:
mBank: 74 1140 2004 0000 3202 7365 5236
dane do przelewu: GRESTIA S.C. ul. Dworska 27, 80-506 Gdańsk
Tytuł przelewu: zamówienie nr ..... - Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki. Informacja o kosztach przesyłki podawana jest każdorazowo podczas procedury zamówienia i jest uzależniona od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
- Opcja "DOSTAWA GRATIS" dotyczy produktów, które są w ten sposób oznaczone. Przy tej opcji dostawy nie realizujemy przesyłek pobraniowych - należy dokonać przedpłaty na nasze konto.
- Grestia.pl realizuje wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich Inpost, GLS, DPD, RUCH i Poczty Polskiej tylko i wyłącznie na terenie Polski, wysyłki za granice są możliwe po wcześniejszym ustaleniu warunków i kosztów.
- Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
III. Zwroty i reklamacje
- Zgodnie z „Ustawą o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Koszty dostarczenia towaru do naszej siedziby pokrywa Klient.
- Zwrot całej kwoty wpłaconej z tytułu zakupu nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem od umowy, przelewem bankowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
- Każdą reklamację/zwrot należy niezwłocznie zgłosić wysyłając maila na adres sklep@grestia.pl lub pod numerem telefonu 58 38 00 646 zanim reklamowany towar zostanie odesłany. Miejsce odesłania reklamacji/zwrotu: Grestia S.C. ul. Dworska 27, 80-506 Gdańsk.
- Produkt reklamowany/zwracany powinien być dostarczony w opakowaniu zapewniającym pełne bezpieczeństwo wysyłanego przedmiotu. W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu do nas odpowiedzialność ponosi Klient.
- Po zakończeniu procedury reklamacyjnej produkt jest przekazywany klientowi osobiście w siedzibie firmy, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskiej na koszt firmy Grestia.S.C.
- Reklamacje towaru rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do firmy Grestia S.C. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas konieczny na naprawę.
III. Postanowienia końcowe
- Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
- Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail:sklep@grestia.pl. Grestia S.C. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”
POLITYKA PLIKÓW COOKIES.
Ciasteczka to niewielkie pliki tekstowe, które przechowują różne informacje i parametry związane z przeglądaną stroną internetową. Mogą np. gromadzić dane na temat logowania, częstotliwości wizyt w danym serwisie, liczby odwiedzonych stron, ogólnego czasu spędzonego na każdej z nich, itp. Dzięki nim witryna „zapamiętuje” preferencje internauty oraz może ułatwiać wypełnianie wszelkiego rodzaju formularzy. Pliki cookies pozwalają na korzystanie z treści multimedialnych na stronach internetowych, a także integrację m.in. z serwisami społecznościowymi.
Serwis www.grestia.pl używa plików cookies do:
• zapisania preferencji konkretnego użytkownika
• zbierania danych statystycznych oglądalności serwisu
• utrzymywania sesji użytkownika, ułatwiając nawigację po serwisie
W każdej przeglądarce internetowej jest opcja wyłączenia cookies, lecz może to utrudnić używanie naszego serwisu.